Noutăți

Incidentul Unui Pepene Spumant la Piatra Neamț: Ce Trebuie Să Știi

Incidentul Unui Pepene Spumant la Piatra Neamț: Ce Trebuie Să Știi

Un Pepene Spumant la Piatra Neamț: Avertisment pentru Consumatori

În vara anului 2018, un bărbat din Piatra Neamț a trecut printr-o experiență surprinzătoare și neplăcută după ce a cumpărat un pepene dintr-unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din țară. După ce a ajuns acasă și a tăiat pepenele, a observat cu stupoare că din acesta ieșea spumă.

Reacția vânzătoarei a fost pe măsură: „Vai de capul meu”. Uimit și îngrijorat, bărbatul s-a întors imediat la supermarket pentru a reclama situația.

Reacția Supermarketului

Cumpărătorul a discutat și cu managerul magazinului Kaufland, care inițial nu a fost foarte impresionat. În urma discuției, managerul a acceptat să îi returneze banii pe pepene. Nemulțumit de lipsa unei explicații clare, bărbatul a mers mai departe și a depus o plângere la Protecția Consumatorului. Aceștia au promis să investigheze cazul.

De ce Iese Spumă din Pepene

Acest fenomen nu este izolat. Pepenii din care iese spumă pot apărea atât în supermarketuri, cât și în piețele locale. Explicația este simplă: dacă pepenele a fost înțepat înainte de a fi cumpărat, aerul pătruns în interior poate declanșa procesul de fermentare a zahărului din fruct, rezultând astfel spuma.

Poziția Supermarketului

Ulterior, reprezentanții Kaufland au explicat că pepenii sunt păstrați în condiții optime de depozitare și că situația ar fi putut apărea din cauza condițiilor improprii în care clientul a păstrat pepenele după cumpărare.

„Pornind de la situația semnalată, am demarat verificări la raionul de pepeni din magazinul din Piatra Neamț, dar și în depozit, în urma cărora confirmăm că toate produsele sunt conforme și respectă toate standardele de calitate și siguranță. Conform procedurii în vigoare, la livrarea în magazin, pepenii au venit însoțiți de declarație de conformitate din partea furnizorului local, ce atesta că erau buni de consum. Produsele au fost păstrate în condiții optime de depozitare, cu temperaturi controlate de 10-12 grade Celsius, care asigură prospețimea, calitatea și siguranța tuturor fructelor și legume. De asemenea, de-a lungul zilei, au avut loc mai multe controale de prospețime la raft. Menționăm că produsul a fost achiziționat de client acum două zile, drept pentru care este necesară verificarea condițiilor în care produsul a fost păstrat. Pentru că satisfacția clienților e foarte importantă pentru noi, ne angajăm să returnăm banii pe loc în cazul în care un client este nemulțumit, indiferent de motiv. Rămânem la dispoziția clienților pentru a remedia prompt orice neplăcere la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00”, au transmis atunci când s-a aflat de caz cei de la Kaufland.

Tags:

More Similar Posts

Most Viewed Posts