David Popovici și întâmplările neobișnuite la întoarcerea de la Paris
David Popovici, înotătorul român care a cucerit două medalii la Jocurile Olimpice de la Paris, a avut parte de o experiență inedită la plecarea din capitala Franței. Tânărul campion, care a câștigat aurul la proba de 200 de metri liber și bronzul la 100 de metri liber, a trecut printr-un moment neplăcut pe Aeroportul Paris-Charles de Gaulle.
Un angajat francez al companiei aeriene TAROM nu l-a recunoscut pe David Popovici, în ciuda performanțelor sale remarcabile. Totuși, acest mic incident a fost compensat de echipajul avionului, care i-a oferit înotătorului un moment special. Deși avea bilet la clasa economic, stewardesele l-au invitat să se mute la clasa business, arătându-și astfel aprecierea față de realizările sale.
Inițial, David trebuia să se întoarcă în țară cu aeronava „Nadia Comăneci”, însă din cauza unor probleme organizatorice, acest lucru nu a fost posibil, așa că a călătorit cu un zbor obișnuit. Chiar și așa, gestul echipajului de la TAROM a făcut ca întoarcerea sa să fie mai plăcută.
Într-o declarație oferită la revenirea în România, David Popovici a mulțumit celor care l-au susținut și au crezut în el:
„Mulţumesc să sunteţi aici, că ne-aţi aşteptat. Eu am tendinţa să mă complic atunci când vine vorba de declaraţii, dar acum o să fiu scurt şi la obiect. Mulţumesc tuturor celor care m-au urmărit, care m-au susţinut şi care au crezut în mine.
Cum spunea antrenorul meu, «nu puteam realiza acest lucru fără ajutor». Acestea sunt două medalii, două bucăţi de metal, dar pentru ele am muncit extrem de mult.
Felicitări celor care au reuşit să obţină nişte medalii pentru noi, pentru ţară. Despre condiţii a vorbit şi antrenorul meu, sunt nişte interviuri pe care nişte oamenii din fruntea ţării ar trebui să le asculte de mai multe ori. Este nevoie de investiţii în sport, de bani investiţi cu cap. Hai, România!”, a declarat David Popovici, potrivit Orange Sport.
Această poveste ne reamintește de importanța recunoașterii și susținerii sportivilor noștri, atât pe teren, cât și în afara lui. Gestul simplu, dar semnificativ al stewardeselor de la TAROM a arătat că aprecierea și respectul pot veni din cele mai neașteptate locuri.