Generale

Incident Neplăcut la Simigeria „Petru” din Iași: Ce a primit un tânăr din Iași care a cumpărat un covridog

Incident Neplăcut la Simigeria „Petru” din Iași: Ce a primit un tânăr din Iași care a cumpărat un covridog

Recent, un incident la simigeria „Petru” din zona Galata, Iași, a lăsat un gust amar unui client care a descoperit că produsul cumpărat, un covridog de 5,50 lei, era crud. Radu Cioruța, cumpărătorul dezamăgit, a povestit cum, în loc de brânză topită, a găsit aluat nefăcut.

Radu a menționat că „Cumpăr o dată pe an de la ei și doar când este urgent. În mod normal nu-mi place să fac rău, dar e ironic să vinzi răutăți și să le prezinți ca fiind ceva bun, în condițiile în care totul este crud. Ni se vinde mâncare pentru porci. Pentru cine se grăbește, mănâncă așa și tace, eu am preferat să-l arunc decât să consum așa mizerie”.

Deși simigeria „Petru” este frecventată de mulți ieșeni datorită prețurilor accesibile și a accesului rapid, Radu nu este singurul dezamăgit de calitatea produselor. O altă mamă, Octavia Gavrilescu, a relatat o experiență similară: „Același lucru l-am pățit și eu la un «Petru» din zona Gării cu fiica mea. I-am cumpărat o felie de pizza, iar sub salam și brânzeturi, aluatul se scurgea, fiind crud. Nu mai vorbesc despre roșiile stricate, în urmă cărora am ajuns cu ea la spital, pentru că a făcut o intoxicație alimentară.”

Alți clienți au împărtășit frustrările similare, cum ar fi Gina Baciu, care a renunțat să mai cumpere de la „Petru” după repetate experiențe neplăcute, inclusiv cu o „ciocolată caldă” care părea mai degrabă apă murdară.

În ciuda plângerilor clienților, reacția managementului a fost una de indiferență. Dragoș Mancaș, patronul lanțului de simigerii, a declarat că nu dorește să fie deranjat de aceste probleme.

Totuși, angajații simigeriei oferă o soluție parțială: „Într-o situație de acest gen, în care clientul cumpără un produs nefăcut, poate veni la sediul din care l-a cumpărat, pentru a face reclamație. Banii vor fi restituiți, sau produsul va fi înlocuit”.

Experiențele acestor ieșeni arată o problemă mai largă legată de controlul calității și atenția față de client, subliniind importanța verificării calității alimentelor cumpărate și a responsabilității furnizorilor de a asigura produse sigure și satisfăcătoare.

Tags:

More Similar Posts

Most Viewed Posts