Un elev dintr-o școală primară a reușit să impresioneze internetul cu o cerere adresată învățătoarei sale. Mesajul simplu, dar bine argumentat al copilului, a devenit viral într-un timp record, adunând mii de reacții pe Facebook. Învățătoarea a fost atât de surprinsă de cererea elevului încât a decis să o facă publică.
Cererea care a impresionat o învățătoare
Ștefan, un elev isteț din clasa primară, i-a scris învățătoarei sale o cerere în care îi solicita să nu le mai dea teme de făcut în ziua de vineri. Motivul? Elevul a explicat că acest lucru ar contribui la fericirea copiilor. Cererea, formulată într-un mod simplu, dar convingător, a fost următoarea:
„Doamna Învățătoare, Subsemnatul Ștefan Săman, vă rog, în calitate de elev al dumneavoastră, să nu ne dați vinerea teme. P.S. Acest lucru este benefic pentru fericirea copilului.”
Învățătoarea, surprinsă de îndrăzneala și creativitatea lui Ștefan, a decis să posteze mesajul pe Facebook, alături de răspunsul ei amuzant și plin de căldură: „Se aprobă! Motivarea este FOARTE TARE!”. Astfel, dorința lui Ștefan a fost îndeplinită, cel puțin pentru acea zi de vineri.
Postarea care a devenit virală
Învățătoarea a fost atât de impresionată de cererea elevului, încât a simțit că trebuie să împărtășească acest moment cu prietenii săi de pe rețelele sociale. În descrierea postării, ea a scris: „No, ce să fac acum? La o așa motivare… Cel puțin pentru vinerea asta… m-a blocat. Dar eu încurajez să își spună opinia!”.
Postarea a avut un impact neașteptat, adunând peste 3.600 de reacții și aproximativ 9.000 de distribuiri într-un timp foarte scurt. Mulți dintre cei care au văzut mesajul au apreciat curajul și sinceritatea lui Ștefan, dar și atitudinea deschisă a învățătoarei care a ales să răspundă pozitiv dorinței elevului său.
Concluzie
Datorită cererii sale, Ștefan a câștigat nu doar aprecierea colegilor săi, ci și a multor oameni de pe internet. Deși această „vacanță” de teme de vineri a fost doar temporară, elevul va rămâne cu amintirea acestui moment unic, iar învățătoarea a demonstrat că o comunicare deschisă și prietenoasă cu elevii poate aduce rezultate surprinzătoare.